Sæt Mål
og vind

Alt du skal vide for at sætte
strategiske mål der garanterer vækst.

75 siders gratis vækstguide der hjælper dig med at sætte mål
og implementere KPI’er på en effektiv måde.

vækstguide strategiske mål for vindere

Om vækstguiden

I denne vækstguide vil jeg give dig værktøjerne og indsigten til at sætte strategiske mål og Key Performance Indicators (KPI’er).

Jeg vil vise dig hvordan de kan hjælpe dig med at nå dine mål og opnå succes. Jeg ​ vil undersøge, hvad strategiske mål er, og hvorfor det er vigtigt at forstå dem.

Jeg ​ vil også se på de forskellige fordele ved at have strategiske mål og give dig nogle eksempler på, hvordan du kan sætte og implementere disse mål.

Jeg ​vil også undersøge, hvad KPI’er er, og hvorfor de er vigtige for at vurdere og optimere din virksomheds præstation. Jeg vil give dig en oversigt over de forskellige typer KPI’er, samt karakteristika for gode KPI’er.

Jeg ​ vil også diskutere, hvordan man sætter relevante KPI’er og hvordan man måler dem korrekt. Endelig vil jeg ​se på eksempler på strategiske mål og KPI’er inden for forskellige områder som marketing, salg, branding, YouTube, SEO og podcasting.

Kapitler

Z

STRATEGI

Planlagt succes

Z

KPI'ER

Styr mod resultaterne

Z

EKSEMPLER

Mål og KPI eksempler

INDHOLD

0. INTRODUKTION 
1. STRATEGISKE MÅL

  • Hvad er strategiske mål?
  • Hvorfor er det vigtigt forstå strategiske mål?
  • Hvad er formålet med strategiske mål?
  • Hvad er fordelene ved at have strategiske mål?
  • Hvordan sætter man strategiske mål?
  • Hvad skal man huske?
  • Hvad glemmer man ofte?
  • Hvordan laver du en implementeringsplan?
  • Eksempler på strategiske mål
  • Hvornår bruges EBITA?

2. KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPI)

  • Hvad betyder KPI
  • Hvad er en virksomheds KPI?
  • Hvilke Key Performance Indicators ndes der?
  • De 12 typer af KPI’er?
  • De 10 karakteristika for gode KPI’er?
  • Hvordan sætter man en relevante KPI`er?
  • Hvad er en KPI rapport?
  • Hvordan skaber man en relevant KPI rapport?
  • Hvad er de mest vigtige KPI’er i markedsføring?
  • Hvordan sætter man relevante KPI`er?
  • Hvad er SMART KPI’er?
  • Hvordan måler man KPI?
  • Hvad er en KPI rapport?
  • Hvordan laver man en relevant KPI rapport?

EKSEMPLER

  • MARKETING
  • SALG
  • BRANDING
  • YOUTUBE
  • SEO
  • PODCAST

AFSLUTNINGSVIS

Kapitler

Sider

Få vækstguiden nu

Få vækstguiden tilsendt ganske gratis.

Din tilmelding kunne ikke gemmes. Prøv igen.
Mange tak! Du vil nu modtage vækstguiden.

Hvad siger kunderne?

"Michael besidder stærke formidlingsevner og forretningssans ..."

Michael besidder stærke formidlingsevner og forretningssans. Vi føler os rigtig godt rustet, til selv at kunne løse de problemstillinger vi står over for inden for søgemaskineoptimering, efter det kursus han gav til vores marketingsafdeling. Michael var specielt god til, at formidle et budskab der kan være svært at forstå, hvis man ikke har beskæftiget sig med sådan et teknisk område førhen. Med andre ord, Michael kunne levere en teknisk viden i ”pixiebogs format”, så alle kan være med.

Kevin Gosney

"Michael har stærke analytiske evner og forretningssans ..."

"Michael har stærke analytiske evner og forretningssans, hvilket bevirker, at han er dygtig til at analysere på den nuværende forretningsgang og skabe nye indtægtsmuligheder, med udgangspunkt i den nuværende strategi."

 

Brian Møller

Direktør

Rødovre Mighty Bulls

"... Yder yderst kompetent rådgivning ..."

Michael Andersen yder yderst kompetent rådgivning. Hans kendskab til Google's algoritmer og hele det tekniske møllehjul bag hjemmesider gør, at hans SEO optimering ligger niveauer over, hvad mange andre kan tilbyde.

 

Rikke Hellerup Madsen -

Partner

ITCHY Copenhagen

".. Brænder for at skabe solide skalerbare resultater. ..."

Jeg har nu arbejdet med Michael på diverse projekter og kan sige, at Michael både er kreativ og velstruktureret i hans arbejdsprocess. Hvilket tillader at han er i stand til at bevare overblikket i situationer med højt tempo og krav til styring af mange informationer, opgaver og interessenter.

Han er i stand til at anvende sine kompetencer i en kommerciel kontekst, og brænder for at skabe solide skalerbare resultater.

Som person er han udadvendt, proaktiv med naturlig lyst til hele tiden at lære nye ting. Samtidig drevet af et målrettet og resultatorienteret mindset, med en høj grad af passion for at opnå succes med dine opgaver.

Det er derfor en fornøjelse for mig at kunne anbefale Michael.

 

Nikolas Hecht Rigas

Advokat

Advokat Suhr

"Michael har lavet et fremragende arbejde for mig"

I løbet af kort tid har jeg fået skabt nogle positive og effektive kommunikationskanaler på Facebook, Twitter og Youtube. Michael har lavet et fremragende arbejde for mig, hvilket gør at jeg kan skabe øget salg og netværk på de sociale medier.

 

 Thomas Grønnemark

Indkasttræner

Liverpool FC

"... færdighederne til at skabe holdbare resultater ..."

Michael er en stærk ressource når det kommer til formidling af viden samt har omfattende færdigheder og kompetencer inden for markedsføring gennem sociale medier og søgemaskineoptimering, dertil kommer også færdighederne til at skabe holdbare resultater.

Mads Z. Due

Strategisk Markedschef

JMF

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner