Sæt Mål
og vind
Alt du skal vide for at sætte
strategiske mål der garanterer vækst.
75 siders gratis vækstguide der hjælper dig med at sætte mål
og implementere KPI’er på en effektiv måde.
Om vækstguiden
I denne vækstguide vil jeg give dig værktøjerne og indsigten til at sætte strategiske mål og Key Performance Indicators (KPI’er).
Jeg vil vise dig hvordan de kan hjælpe dig med at nå dine mål og opnå succes. Jeg vil undersøge, hvad strategiske mål er, og hvorfor det er vigtigt at forstå dem.
Jeg vil også se på de forskellige fordele ved at have strategiske mål og give dig nogle eksempler på, hvordan du kan sætte og implementere disse mål.
Jeg vil også undersøge, hvad KPI’er er, og hvorfor de er vigtige for at vurdere og optimere din virksomheds præstation. Jeg vil give dig en oversigt over de forskellige typer KPI’er, samt karakteristika for gode KPI’er.
Jeg vil også diskutere, hvordan man sætter relevante KPI’er og hvordan man måler dem korrekt. Endelig vil jeg se på eksempler på strategiske mål og KPI’er inden for forskellige områder som marketing, salg, branding, YouTube, SEO og podcasting.
Kapitler
STRATEGI
Planlagt succes
KPI'ER
Styr mod resultaterne
EKSEMPLER
Mål og KPI eksempler
INDHOLD
0. INTRODUKTION
1. STRATEGISKE MÅL
- Hvad er strategiske mål?
- Hvorfor er det vigtigt forstå strategiske mål?
- Hvad er formålet med strategiske mål?
- Hvad er fordelene ved at have strategiske mål?
- Hvordan sætter man strategiske mål?
- Hvad skal man huske?
- Hvad glemmer man ofte?
- Hvordan laver du en implementeringsplan?
- Eksempler på strategiske mål
- Hvornår bruges EBITA?
2. KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPI)
- Hvad betyder KPI
- Hvad er en virksomheds KPI?
- Hvilke Key Performance Indicators ndes der?
- De 12 typer af KPI’er?
- De 10 karakteristika for gode KPI’er?
- Hvordan sætter man en relevante KPI`er?
- Hvad er en KPI rapport?
- Hvordan skaber man en relevant KPI rapport?
- Hvad er de mest vigtige KPI’er i markedsføring?
- Hvordan sætter man relevante KPI`er?
- Hvad er SMART KPI’er?
- Hvordan måler man KPI?
- Hvad er en KPI rapport?
- Hvordan laver man en relevant KPI rapport?
EKSEMPLER
- MARKETING
- SALG
- BRANDING
- YOUTUBE
- SEO
- PODCAST
AFSLUTNINGSVIS
Kapitler
Sider
Få vækstguiden nu
Få vækstguiden tilsendt ganske gratis.
Michael besidder stærke formidlingsevner og forretningssans. Vi føler os rigtig godt rustet, til selv at kunne løse de problemstillinger vi står over for inden for søgemaskineoptimering, efter det kursus han gav til vores marketingsafdeling. Michael var specielt god til, at formidle et budskab der kan være svært at forstå, hvis man ikke har beskæftiget sig med sådan et teknisk område førhen. Med andre ord, Michael kunne levere en teknisk viden i ”pixiebogs format”, så alle kan være med.
Kevin Gosney
I løbet af kort tid har jeg fået skabt nogle positive og effektive kommunikationskanaler på Facebook, Twitter og Youtube. Michael har lavet et fremragende arbejde for mig, hvilket gør at jeg kan skabe øget salg og netværk på de sociale medier.
Thomas Grønnemark
Indkasttræner
Liverpool FC
Michael Andersen yder yderst kompetent rådgivning. Hans kendskab til Google’s algoritmer og hele det tekniske møllehjul bag hjemmesider gør, at hans SEO optimering ligger niveauer over, hvad mange andre kan tilbyde.
Rikke Hellerup Madsen –
Partner
ITCHY Copenhagen
Jeg har nu arbejdet med Michael på diverse projekter og kan sige, at Michael både er kreativ og velstruktureret i hans arbejdsprocess. Hvilket tillader at han er i stand til at bevare overblikket i situationer med højt tempo og krav til styring af mange informationer, opgaver og interessenter.
Han er i stand til at anvende sine kompetencer i en kommerciel kontekst, og brænder for at skabe solide skalerbare resultater.
Som person er han udadvendt, proaktiv med naturlig lyst til hele tiden at lære nye ting. Samtidig drevet af et målrettet og resultatorienteret mindset, med en høj grad af passion for at opnå succes med dine opgaver.
Det er derfor en fornøjelse for mig at kunne anbefale Michael.
Nikolas Hecht Rigas
Advokat
Advokat Suhr
Michael er en stærk ressource når det kommer til formidling af viden samt har omfattende færdigheder og kompetencer inden for markedsføring gennem sociale medier og søgemaskineoptimering, dertil kommer også færdighederne til at skabe holdbare resultater.
Mads Z. Due
Strategisk Markedschef
JMF