Strategier
til success

Alt en du skal vide for at bygge vinderstrategier og vækste.

91 siders gratis vækstguide der hjælper dig med at vælge,
udarbejde, implementere og måle på vindende strategier.

vækstguide strategier til succes

Om vækstguiden

Er du en direktør, ejerleder eller stifter af en virksomhed og ønsker du at implementere strategiske initiativer og løsninger for at skabe vækst?

Men ved du ikke, hvordan du vælger den bedste strategi for din virksomhed, eller hvad der er de vigtigste elementer i en strategi?

Jeg vil undersøge strategi, herunder branche- og konkurrentanalyse, implementering og måling af succes.

Jeg vil også se på vækststrategier og deres påvirkning af leverandører, partnere og konkurrenter, samt hvordan man kan sikre bæredygtighed og ansvarlighed.

Lad os udforske disse aspekter af strategi og vækst for at hjælpe din virksomhed opnå succes.

Kapitler

Z

STRATEGI

Z

Brancheanalyse

Z

Konkurrentanalyse

Z

Markedspositionering

Z

Implementeringsstrategi

Z

Vækststrategier

INDHOLD

0. INTRODUKTION

1. STRATEGI

  • Hvordan vælger man den bedste strategi for virksomheden?
  • Hvad er de mest almindelige strategier for virksomheder?
  • Hvilken strategi er bedst?
  • Hvad er de vigtigste elementer i en strategi?
  • Hvordan udvikler man en strategi?
  • Hvordan implementerer man en strategi?
  • Hvordan måler man på sin strategi?

2. BRANCHEANALYSE

  • Hvad er brancheanalyse?
  • Hvilke modeller bruges i en brancheanalyse?
  • Hvordan laver du en god brancheanalyse?
  • Hvad er en implementeringsplan?
  • Hvordan laver man en implementeringsplan?
  • Hvordan bliver planen eksekveret korrekt?
  • Hvordan måler du din brancheanalyse?

3. KONKURRENTANALYSE

  • Hvad er en konkurrent?
  • Hvad er en konkurrentanalyse?
  • Hvordan laver du en konkurrentanalyse?
  • Hvad er konkurrenceforhold?
  • Hvordan analyserer du konkurrencesituationen?
  • Hvilke modeller benyttes til at lave en konkurrentanalyse?
  • Hvordan implementerer du din konkurrentanalyse?
  • Hvordan måler du på din konkurrentanalyse?

4. MARKEDSPOSITIONERING

  • Hvad er en markedsposition?
  • Hvad er forskellen på positionering og branding?
  • Hvordan positionerer I jer?
  • Hvad ligger der i positionen markedsleder?
  • Hvad handler positionering om?
  • Hvad er Positioneringsteori?
  • Hvorfor er positionering vigtigt?
  • Hvorfor laver man et Positioneringskort?

5. IMPLEMENTERINGSSTRATEGI

  • Hvad er en god strategi?
  • Hvordan implementerer man en strategi?
  • Hvad er en implementeringsstrategi?
  • Hvad er strategisk planlægning?

6. VÆKSTSTRATEGIER

  • Hvad er en vækststrategi?
  • Hvad er Ansoffs vækststrategier?
  • Hvad er væsktstrategien Markedspenetrering?
  • Hvad er vækststrategien Markedsudvikling?
  • Hvad er væsktstrategien produktudvikling?
  • Hvad er væsktstrategien diversifikation?
  • Hvad er væsktstrategien Horisontal integration?
  • Hvad er væsktstrategien Vertikal integration?
  • Hvordan kan man måle og overvåge succesen af valgte vækststrategier?
  • Kan en vækststrategi påvirke forholdet til leverandører, partnere og konkurrenter?
  • Hvordan kan man sikre bæredygtighed og ansvarlighed over for samfundet og miljøet?

OUTRO

Kapitler

Sider

Få vækstguiden nu

Få vækstguiden tilsendt ganske gratis.

Din tilmelding kunne ikke gemmes. Prøv igen.
Mange tak! Du vil nu modtage vækstguiden.

5 stjerner
Michael besidder stærke formidlingsevner og forretningssans. Vi føler os rigtig godt rustet, til selv at kunne løse de problemstillinger vi står over for inden for søgemaskineoptimering, efter det kursus han gav til vores marketingsafdeling. Michael var specielt god til, at formidle et budskab der kan være svært at forstå, hvis man ikke har beskæftiget sig med sådan et teknisk område førhen. Med andre ord, Michael kunne levere en teknisk viden i ”pixiebogs format”, så alle kan være med.

 

Kevin Gosney

5 stjerner

I løbet af kort tid har jeg fået skabt nogle positive og effektive kommunikationskanaler på Facebook, Twitter og Youtube. Michael har lavet et fremragende arbejde for mig, hvilket gør at jeg kan skabe øget salg og netværk på de sociale medier.

 

 Thomas Grønnemark

Indkasttræner

Liverpool FC

5 stjerner

Michael Andersen yder yderst kompetent rådgivning. Hans kendskab til Google’s algoritmer og hele det tekniske møllehjul bag hjemmesider gør, at hans SEO optimering ligger niveauer over, hvad mange andre kan tilbyde.

 

Rikke Hellerup Madsen –

Partner

ITCHY Copenhagen

5 stjerner

Jeg har nu arbejdet med Michael på diverse projekter og kan sige, at Michael både er kreativ og velstruktureret i hans arbejdsprocess. Hvilket tillader at han er i stand til at bevare overblikket i situationer med højt tempo og krav til styring af mange informationer, opgaver og interessenter.

Han er i stand til at anvende sine kompetencer i en kommerciel kontekst, og brænder for at skabe solide skalerbare resultater.

Som person er han udadvendt, proaktiv med naturlig lyst til hele tiden at lære nye ting. Samtidig drevet af et målrettet og resultatorienteret mindset, med en høj grad af passion for at opnå succes med dine opgaver.

Det er derfor en fornøjelse for mig at kunne anbefale Michael.

 

Nikolas Hecht Rigas

Advokat

Advokat Suhr

5 stjerner

Michael er en stærk ressource når det kommer til formidling af viden samt har omfattende færdigheder og kompetencer inden for markedsføring gennem sociale medier og søgemaskineoptimering, dertil kommer også færdighederne til at skabe holdbare resultater.

Mads Z. Due

Strategisk Markedschef

JMF

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner