Vækst
og vind

Alt en iværksætter skal vide
for at bygge vinderstrategier og vækste.

105 siders gratis vækstguide der hjælper dig med at udvikle
og implementere effektive strategier

vækstguide strategi for iværksættere

Om vækstguiden

Denne vækstguide designet til at hjælpe dig med at udvikle og implementere effektive strategier for din virksomhed. Uanset om du er en nystartet iværksætter eller en etableret virksomhedsejer, er det vigtigt at have en klar strategi for at opnå succes.

Denne vækstguide vil guide dig gennem de grundlæggende elementer i en virksomhedsstrategi og give dig de nødvendige værktøjer til at lave en effektiv konkurrentanalyse og vækststrategi. 

Vækstguiden vil også sætte dig ind i vigtigheden af ​​Key Performance Indicators (KPI’er) og hvordan du kan bruge dem til at måle succes og forbedre din performance.

Vækstguiden vil besvare spørgsmål såsom:

  • Hvordan vælger man den bedste strategi for sin virksomhed?
  • Hvordan laver man en effektiv konkurrentanalyse?
  • Hvad er konkurrencestrategier?
  • Hvad er vækststrategier?
  • Hvad er KPI’er, og hvordan kan de bruges til at måle ydeevne?

Kapitler

Z

STRATEGI

Planlagt succes

Z

KONKURRENTANALYSE

Kend deres hemmeligheder

Z

KONKURRENCESTRATEGIER

Hvordan du vinder over konkurrenterne

Z

VÆKSTSTRATEGIER

Sikker vækst

Z

KPI'ER

Styr resultaterne

INDHOLD

0. INTRODUKTION

1. STRATEGI

  • Hvad er en strategi?
  • Hvordan vælger man den bedste strategi for virksomheden?
  • Hvad er de mest almindelige strategier for virksomheder?
  • Hvilken strategi er bedst?
  • Hvad er de vigtigste elementer i en strategi?
  • Hvordan udvikler man en strategi?
  • Hvordan implementerer man en strategi?
  • Hvordan måler du på din strategi?

2. KONKURRENTANALYSE

  • Hvad er en konkurrent?
  • Hvad er en konkurrentanalyse?
  • Hvordan laver du en konkurrentanalyse?
  • Hvad er konkurrenceforhold?
  • Hvordan analyserer du konkurrencesituationen?
  • Hvilke modeller benyttes til at lave en
    konkurrentanalyse?
  • Hvordan implementerer du din konkurrentanalyse?
  • Hvordan måler du på din konkurrentanalyse?

3. KONKURRENCESTRATEGIER

  • Hvad er Porters generiske konkurrencestrategier?
  • Hvordan kan du vælge den rigtige
    konkurrencestrategi?
  • Kan man kombinere generiske
    konkurrencestrategier?
  • Kan en konkurrencestrategi påvirke forholdet til
    leverandører, partnere og konkurrenter?
  • Hvordan gør man ens konkurrencestrategi
    bæredygtig og ansvarlig?
  • Hvordan kan du måle på konkurrencestrategier?

4. VÆKSTSTRATEGIER

  • Hvad er en vækststrategi?
  • Hvad er Ansoffs vækststrategier
  • Hvordan kan man måle på vækststrategier?
  • Kan en vækststrategi påvirke forholdet til leverandører, partnere og konkurrenter?
  • Hvordan kan man sikre bæredygtighed og ansvarlighed over for samfundet og miljøet?

5. KEY PERFORMANCE INDICATORS

  • Hvad betyder KPI
  • Hvad er en virksomheds KPI?
  • Hvilke Key Performance Indicators ndes der?
  • De 12 typer af KPI’er?
  • De 10 karakteristika for gode KPI’er?
  • Hvordan sætter man en relevante KPI`er?
  • Hvad er en KPI rapport?
  • Hvordan skaber man en relevant KPI rapport?
  • Hvad er de mest vigtige KPI’er i markedsføring?
  • Hvordan sætter man relevante KPI`er?
  • Hvad er SMART KPI’er?
  • Hvordan måler man KPI?
  • Hvad er en KPI rapport?
  • Hvordan laver man en relevant KPI rapport?

Kapitler

Sider

Få vækstguiden nu

Få vækstguiden tilsendt ganske gratis.

Din tilmelding kunne ikke gemmes. Prøv igen.
Mange tak! Du vil nu modtage vækstguiden.

5 stjerner
Michael besidder stærke formidlingsevner og forretningssans. Vi føler os rigtig godt rustet, til selv at kunne løse de problemstillinger vi står over for inden for søgemaskineoptimering, efter det kursus han gav til vores marketingsafdeling. Michael var specielt god til, at formidle et budskab der kan være svært at forstå, hvis man ikke har beskæftiget sig med sådan et teknisk område førhen. Med andre ord, Michael kunne levere en teknisk viden i ”pixiebogs format”, så alle kan være med.

 

Kevin Gosney

5 stjerner

I løbet af kort tid har jeg fået skabt nogle positive og effektive kommunikationskanaler på Facebook, Twitter og Youtube. Michael har lavet et fremragende arbejde for mig, hvilket gør at jeg kan skabe øget salg og netværk på de sociale medier.

 

 Thomas Grønnemark

Indkasttræner

Liverpool FC

5 stjerner

Michael Andersen yder yderst kompetent rådgivning. Hans kendskab til Google’s algoritmer og hele det tekniske møllehjul bag hjemmesider gør, at hans SEO optimering ligger niveauer over, hvad mange andre kan tilbyde.

 

Rikke Hellerup Madsen –

Partner

ITCHY Copenhagen

5 stjerner

Jeg har nu arbejdet med Michael på diverse projekter og kan sige, at Michael både er kreativ og velstruktureret i hans arbejdsprocess. Hvilket tillader at han er i stand til at bevare overblikket i situationer med højt tempo og krav til styring af mange informationer, opgaver og interessenter.

Han er i stand til at anvende sine kompetencer i en kommerciel kontekst, og brænder for at skabe solide skalerbare resultater.

Som person er han udadvendt, proaktiv med naturlig lyst til hele tiden at lære nye ting. Samtidig drevet af et målrettet og resultatorienteret mindset, med en høj grad af passion for at opnå succes med dine opgaver.

Det er derfor en fornøjelse for mig at kunne anbefale Michael.

 

Nikolas Hecht Rigas

Advokat

Advokat Suhr

5 stjerner

Michael er en stærk ressource når det kommer til formidling af viden samt har omfattende færdigheder og kompetencer inden for markedsføring gennem sociale medier og søgemaskineoptimering, dertil kommer også færdighederne til at skabe holdbare resultater.

Mads Z. Due

Strategisk Markedschef

JMF

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner