Internationalt Undertøjsbrand

Om

Bæredygtigt undertøjs- og hverdags-essentials brand baseret i København. Deres vision er at skabe undertøj, der vil være det første, du tager på, og det sidste du tager af. Deres produkter er repræsenteret over hele verden i udvalgte butikker, der deler deres ønske om at fremme kvindelig femininitet og samtidig tage ansvar for vores planet.

De sælger

  • B2C
  • Globalt (Engelsk webshop)

Udfordringen

De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform. Hertil også rådgivning omkring forbedringer og sparring til kommende digitale forbedringer og markedsføringsaktiviteter.

Løsningen

Løsningen var at fokusere på følgende:

  • Konverteringsoptimering: analysere og optimere forskellige elementer på deres platform for at forbedre brugeroplevelsen og øge sandsynligheden for, at de besøgende udfører den ønskede handling. Ved at forbedre konverteringsraten øges salget og der opnås en bedre ROI på digital markedsføring.
  • Google Ads: Forbedring af konto, kampagne og annoncering. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette. Hvilket sikrede øget salg og kundetilgang.
  • Facebook/Instagram Ads: Forbedring af konto, kampagne og annoncering. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette. Hvilket sikrede øget salg og kundetilgang.
  • SEO: fokus var på teknisk SEO og On-Page SEO. Hvilket sikrede øget share of voice, øget salg og øget kundetilgang.
  • Data-analyse: Forbedring af det datatekniske setup. Hvilket sikrer at der kan træffes datadrevne beslutninger og at der kunne måles på de ønskede KPI’er.

Resultater

Disse resultater blev skabt henover en periode på 12 måneder. Data er sammenlignet med året før.

%

Vækst omsætning

%

Forbedring af konverteringsrate

%

Vækst i transaktioner

%

Vækst i transaktioner fra SEO

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner