Internationalt Smykkebrand
Om
Et internationalt smykkebrand kendt for deres karakteristiske brug af rå ædelstene i kombination med metalteksturer. Hvert stykke udfordrer grænserne for klassisk smykkekunst og afspejler et unikt perspektiv og baggrund.
De sælger
- B2C
- i Globalt (Engelsk platform)
Udfordringen
De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform.
Løsningen
Løsningen var at fokusere på følgende:
- Konverteringsoptimering : Optimering af brugerflow og fjernelse af knaster. Der havde til formål at optimere antallet af ordre.
- Google Ads: Forbedring af annoncering og kontostruktur. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette.
- SEO: Optimering af deres CMS, samt forbedringer af struktur og optimering af tekster, herunder Title og metabeskrivelser.
Resultater
%
Vækst i omsætning
%
Vækst i gennemsnitlig ordrestørrelse
%