Internationalt Smykkebrand

Om

Et internationalt smykkebrand kendt for deres karakteristiske brug af rå ædelstene i kombination med metalteksturer. Hvert stykke udfordrer grænserne for klassisk smykkekunst og afspejler et unikt perspektiv og baggrund.

De sælger

  • B2C
  • i Globalt (Engelsk platform)

Udfordringen

De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform.

Løsningen

Løsningen var at fokusere på følgende:

  • Konverteringsoptimering : Optimering af brugerflow og fjernelse af knaster. Der havde til formål at optimere antallet af ordre.
  • Google Ads: Forbedring af annoncering og kontostruktur. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette.
  • SEO: Optimering af deres CMS, samt forbedringer af struktur og optimering af tekster, herunder Title og metabeskrivelser.

Resultater

%

Vækst i omsætning

%

Vækst i gennemsnitlig ordrestørrelse

%

Vækst i ordrer

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner