International Dansk Smykkevirksomhed

Om

Dansk smykkeproducent, der er verdenskendt for firmaets originale smykkekoncept. Virksomheden blev grundlagt i 1976. De har specialiseret sig i at designe, producere og distribuere små “charms”, der kan sættes på armbånd eller halskæder enkeltvis eller i grupper.

De sælger

  • B2C
  • Globale marked

Udfordringen

De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform til at vækste på det Australske marked.

Det var derfor et specifikt fokus på SEO til at løse denne udfordring.

Løsningen

Løsningen var at fokusere på følgende:

  • Konverteringsoptimering: analysere og optimere forskellige elementer på deres platform for at forbedre brugeroplevelsen og øge sandsynligheden for, at de besøgende udfører den ønskede handling. Ved at forbedre konverteringsraten øges salget og der opnås en bedre ROI på digital markedsføring.
  • SEO: fokus var på teknisk SEO og On-Page SEO. Det var ligeledes kritisk at sikre at integrationen til et nyt CMS blev gjort uden tab af værdi. Hvilket sikrede øget share of voice, øget salg og øget kundetilgang.
  • Data-analyse: Forbedring af det datatekniske setup. Hvilket sikrer at der kan træffes datadrevne beslutninger og at der kunne måles på de ønskede KPI’er.

Resultater

Disse resultater blev skabt henover en periode på 4 måneder. Data er sammenlignet med året før.

%

Vækst i organisk trafik

%

Vækst i nye brugere fra SEO

%

Vækst i transaktioner fra SEO

%

Vækst i omsætning fra SEO

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner