Eksklusive Lædervarer
Om
Virksomheden bygger på gamle og traditionsrige rødder, og samtidig har transformeret sig til et moderne læderhus. De har fokus på lædervarer, der er skabt med en kompromisløs tilgang til håndværket og materialerne.
De sælger:
- B2C
- I Danmark
Udfordringen
De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform.
Løsningen
Løsningen var at fokusere på følgende:
- Konverteringsoptimering: analysere og optimere forskellige elementer på deres platform for at forbedre brugeroplevelsen og øge sandsynligheden for, at de besøgende udfører den ønskede handling. Ved at forbedre konverteringsraten øges salget og der opnås en bedre ROI på digital markedsføring.
- Facebook Ads: Forbedring af konto, kampagne og annoncering. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette. Hvilket sikrede øget salg og kundetilgang.
- Data-analyse: Forbedring af det datatekniske setup. Hvilket sikrer at der kan træffes datadrevne beslutninger og at der kunne måles på de ønskede KPI’er.
Resultater
Disse resultater blev skabt henover en periode på 1 år. Data er sammenlignet med året før.
Vækst i ordre i hele webshoppen
%