Dansk tøjbrand

Om

Dansk tøjmærke med fokus på farverige og feminine kjoler. Virksomheden betegner sig selv som kjolespecialister og tilbyder et bredt udvalg af kjoler, nederdele, toppe, cardigans, farverige strømpebukser og smykker, der kan fuldende ethvert look.

De sælger

  • B2C
  • i Danmark

Udfordringen

De ønskede at opnå vækst gennem digitale kanaler, med et særligt fokus på få mere ud af nuværende platform.

Løsningen

Løsningen var at fokusere på følgende:

  • Konverteringsoptimering : Optimering af brugerflow og fjernelse af knaster. Der havde til formål at optimere antallet af ordre.
  • Facebook Ads: Forbedring af annoncering og kontostruktur. Samt optimering af dataflow og udnyttelse af dette.

Resultater

Disse resultater blev skabt henover en periode på 6 måneder. Data er sammenlignet med året før.

%

Vækst i omsætning

%

vækst i ordre

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner