Dansk Flyselskab

Om

Virksomheden flyver til 83 destinationer fra Københavns Lufthavn, Stockholm-Arlanda Airport og Oslo Lufthavn, Gardermoen og dækker over 280 destinationer totalt på flere kontinenter. Virksomheden opererer 236 ruter til Europa, Amerika, Mellemøsten og Asien fra Danmark, Sverige, Norge og Finland.

De sælger

  • B2C
  • til det Globale marked

Udfordringen

De ønskede at opnå organisk vækst gennem SEO.

Løsningen

Løsningen var at fokusere på følgende:

  • SEO: fokus var på teknisk SEO og On-Page SEO. Det var ligeledes kritisk at sikre at integrationen til et nyt CMS blev gjort uden tab af værdi. Hvilket sikrede øget share of voice, øget salg og øget kundetilgang.

Resultater

Disse resultater blev skabt henover en periode på 6 måneder. Data er sammenlignet med året før.

%

Vækst i organisk trafik

Vækst i omsætning fra SEO

WordPress Cookie-meddelelse fra Real Cookie Banner