Vælg en side

Freelance SEO optimering konsulent

Accelerer din virksomheds digitale vækst og opnå din virksomheds vækstpotentiale, med en specialist i SEO optimering. Du får en nøje planlagt SEO strategi, med månedlige KPI’er, der opnås, ved at bruge netop de tekniker der forvandler din marketingstrategi til digital vækst. Jeg arbejder målrettet med at du

  • kommer i mål med din SEO strategi
  • erobrer markedsandele fra dine konkurrenter,
  • vækster din omsætning
  • øger din bundlinje
online marketing specialist Michael Rurup Andersen - Freelance SEO optimering konsulent
BMW small - Freelance SEO optimering konsulent
Mini small 2 - Freelance SEO optimering konsulent
Velux small - Freelance SEO optimering konsulent
SAS small - Freelance SEO optimering konsulent
LEGO small - Freelance SEO optimering konsulent
danskespil small - Freelance SEO optimering konsulent
codan small - Freelance SEO optimering konsulent

En driftsikker SEO strategi skaber holdbare resultater

Intet bør gøres ud fra mavefornemmelser og tilfældigheder, det gælder også arbejdet med din SEO. For at arbejdet med SEO skal skabe resultater, positiv ROI og vækst for dit brand, skal der være en klar plan og strategi på plads først.

Uanset om vi taler om mindre hjemmesider, websites, portaler eller webshop er ingen af dem skabt lige.

Derfor starter SEO arbejdet med en benchmark- og markedsanalyse, samt en prognose. Denne giver et overblik over:

  • Søgeord og placeringer (Markedsanalyse)
  • Konkurrenter (styrker og svagheder)
  • Benchmark på din SEO
  • Muligheder (de lavt hængende frugter)
  • Prognose på trafik
  • Prognose på omsætning og indtjening (hvad får du ud af det?)
  • Budget (hvad koster det?)
  • Tidsperiode (Hvor lang tid tager det at producere disse resultater?)

Det er på baggrund af denne, at der der udarbejdes en konkret handlingsplan, som skal sættes igang.

“Gennem rådgivning, undervisning og konsulentarbejde opnåede vi en markant stigning i vores salg, der gjorde en afgørende forskel for vores virksomhed.”

– Jesper Holm, Adm. Direktør, Jesper Holm A/S

Kontakt

kontakt@michaelrurupandersen.dk
+45 30569097

Løser din problemstilling med

SEO Optimering

  • Linkbuilding
  • On-Page SEO
  • Teknisk SEO
  • Content Marketing
  • YouTube SEO

Online Annoncering

Analyse

  • Søgeordsanalyse
  • SEM Markedsanalyse
  • SEO markedsanalyse
  • Google Data Studio
  • Google Analytics
  • Brugerflowanalyser

Andet

  • Social Medie marketing
  • App Store Optimering
  • Webdesign
  • Mailchimp
  • Marketing automation
  • Konverteringsoptimering

Industrier med Erfaring fra

Blomster

Smykker

Børnelegetøj

Tøj og Mode

Biler og reservedele

Dagligvarer

Belysning

Ejendomme til private

Tilbehør til dyr

Flyrejser

Erhvervs- ejendomme

Spil og gambling

“Michael forbedrede og vækstede vores markedsposition markant i Google, og skabte positive målbare resultater.”

Henriette R. Lassen, Adm. Direktør, Jobzonen A/S

Kontakt

kontakt@michaelrurupandersen.dk
+45 30569097

Dit
personlige SEO bureau

Som specialist isøgemaskineoptimering har jeg hjulpet en bred vifte af virksomheder, i mange forskellige industrier, siden 2010.

Derfor har jeg opbygget et stort netværk af eksperter, som jeg har et stærkt samarbejde med. Disse kan jeg aktivere, så jeg kan skræddersy en cost-effektiv løsning til at løse netop din problemstilling opgaver.

I får derfor en samarbejdspartner, der kan hjælpe jer med at håndtere alt fra strategi til eksekvering.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan vil du forbedre vores placeringer?
Før jeg går i gang er det vigtigt at du ved at ikke alle websites, hjemmesider, webshops eller brugerportaler er skabt lige. Der findes derfor ikke en one-size-fits-all model.

Så for at forbedre dine placeringer i søgeresultaterne er det nødvendigt, at foretage en analyse, som sætter os i stand til at arbejde målrettet med at skabe resultater på den korte bane (plukke de lavt hængende frugter om man vil), samtidig med at vi bygger et fundament, der også sikrer vi når de fremtidige mål.

Der er kortsagt tre områder som der skal arbejdes med, for at skabe resultater med søgemaskineoptimering (SEO). Disse skal alle arbejdes med ifht jeres nuværende udgangspunkt. Disse er;

  1. Den tekniske SEO
  2. On-Page SEO
  3. Offsite SEO

Den tekniske SEO er kendetegnet ved at der arbejdes med at forbedre informationsarkitekturen og selve koden jeres online platform er bygget med.

On-Page SEO arbejdes der med brugeroplevelsen og fokuseres på at den hensigt som brugeren har. Hvilket betyder, at der arbejdes med, at det indhold brugeren mødes af hænger sammen med den hensigt brugeren ønsker at opfylde.

Offsite SEO arbejdes der med at bygge en solid bæredygtig content marketing plan op, som er med til at skabe de nødvendige links, der sikrer at jeres brand positionerer sig som ledende i jeres branche.

Hvordan dokumenter du ændringer du lavet på vores site?
Dokumentation er enormt vigtigt i et samarbejde. Det er en af hjørnestenene til, at du kan holde overblikket over hvad der er sket og hvornår. For at vores samarbejde ikke drukner i administrative pligter, er det nødvendigt at forstå, at ændringer der foretages har forskellig risiko-profil.

Typisk vil der være tale om, at jeg indgår i en tæt dialog med jeres CTO, CMO, head of marketing eller udviklingsteam. På den led sikrer vi at alt sker efter bogen og vi får lancheret optimeringerne hurtigt og effektivt.

Høj risiko

Høj risiko ændringer, forbundet med SEO-arbejdet, er, når der ændres og optimeres i selve koden. Hvilket oftest sker i forbindelse med den tekniske optimering. Derfor opretter jeg altid et demo/test-miljø, hvor vi laver de nødvendige ændringer og tester dem. Herefter lancheres de til live-miljøet.

På den led er alting testet og dobbelt tjekket, så vi er sikker på at det virker efter hensigten.

Lav risiko

Lav risiko er, når vi optimerer på OnPage SEO faktorer, fx. ved at skrive nye tekster, optimering af brugeroplevelsen eller optimerer på meta-tags som fx. <title>. Disse ændringer er ufarlige, og kan gøre direkte på live siden. Det kan dog være nødvendigt at gøre det på demo/test-miljøet.

Alt godkendes først!

Uanset hvordan vi griber det an, så fremlægges og godkendes alt først af jer uanset hvad!

Følger du Googles Webmaster Guidelines?
Jeg følger til hver en tid Googles Webmaster Guidelines, når jeg samarbejder med mine kunder. På den led sikrer jeg, at de resultater jeg skaber er bæredygtige og kan modstå de mange algoritme opdateringer Google dagligt laver (ifølge Google selv).

Derudover holder jeg altid et vågent øje på de guidelines som Googles Quality Raters kommer med løbende hvert eneste år.

 

Hvilke SEO-tools bruger du?
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at mit arsenal af tools holder jeg “hemmeligt” indtil et samarbejde påbegyndes. Overordnet set er der dog tale om de bedste på markedet, samt Googles egen suite af værktøjer, herunder Search Console, Analytics og Data studio.

De værktøjer jeg bruger, kan deles op i 4 forskellige kategorier:

  1. Rapporteringsværktøjer, fx. til måling af placeringer i søgeresultaterne og til afrapportering til kunder.
  2. Linkbuilding værktøjer, fx. til at analysere konkurrenternes links og hvilke værdi og tema specifikke links har.
  3. SEO værktøjer til teknisk analyse, fx. til at dykke dumt ned i koden og finde muligheder og fikse svagheder.
  4. Research værktøjer, til at producere optimale linkbuilding og content marketing kampagner.
Hvor ofte modtager jeg rapporter?
Intervallet mellem at modtage dialogbaserede rapporter på KPI’er og resultater, sker måned til måned, typisk i slutningen. Ændringer forbundet med teknisk SEO og de større ændringer afrapporteres som de sker.

Du får:

  • Et dashbord du altid kan åbne og se udvikling i.
  • Dialog baseret rapportering hver måned.
  • Realtime rapportering når der sker større ændinger.
  • Annonteringer i Google Analytics.

BEMÆRK! Har du brug for mere, eller andre intervaller, så aftaler vi det løbende i forbindelse med samarbejdet.

Hvordan kommer vi kontakt med dig?
Jeg står til rådighed på telefon, skype, slack og email døgnet rundt. Forvent dog at der kan gå op til 24 timer før jeg svarer på emails.

Har du brug for at jeg deltager i fysiske møder, er dette ikke noget problem, dog er det vigtigt at vi planlægger disse sammen, helst 7 dage før de afholdes.

Men det plejer ikke være noget problem og geografisk placering plejer ligeledes heller ikke at være en udfordring, vi ikke kan løse sammen.

På visse projekter stiller de virksomheder jeg samarbejder med, en arbejdsstation til rådighed, så de har muligheden for at have mig inhouse i projektetsløbetid.

“Lyt, Stil spørgsmål, byg bedre løsninger”

– Motto, Michael Rurup Andersen

Michael Rurup Andersen online marketing specialist - Freelance SEO optimering konsulent
Forside » Freelance SEO optimering konsulent